Trwają właśnie największe targi elektroniki konsumenckiej w Europie MWC w Barcelonie. A dla operatorów telekomunikacyjnych to bez wątpienia najważniejsza impreza na świecie. W jakiej kondycji jest ta branża?
Michał kanownik: Patrząc przez pryzmat trwających targów barcelońskich i ostatnich targów CES w Las Vegas widać, że branża elektroniki konsumenckiej ma się bardzo dobrze, rozwija się, pojawiają się nowe produkty i usługi. Konsumenci nadal potrzebują nowinek technologicznych, a firmy są w stanie je zaproponować w coraz bardziej atrakcyjnej formie.
Są to nie tylko produkty, ale również usługi, do których dzięki nim mają dostęp. Cyfry pokazują, że branża odnotowuje regularne zwyżki. Nie są tak spektakularne jak przed dekadą, ale mamy do czynienia z regularnym wzrostem sprzedaży i zainteresowania, również Polaków, nową elektroniką.
Na MWC w Barcelonie i krótko przed pokazano sporo ciekawych rozwiązań jak składane telefony czy zaopatrzone w 5G. Takie rozszerzanie oferty rozpędzi rynek?